Czcionka:

A+A-

Kontrast:

Rodzic

Każda forma współpracy z rodzicami, która wnosi wartościowe elementy w rozwój dziecka jest bardzo pożądaną i godną pielęgnowania. Do takich niewątpliwie zaliczamy efektywną współpracę z wychowawcami, pedagogiem i psychologiem, pracodawcami czy wreszcie uczestnictwo w różnych aspektach życia szkoły, pozwalających na obiektywną ocenę podejmowanych tu wysiłków. Wymieniony obszar współpracy jest równie istotny w przedszkolu, szkole podstawowej, jak i szkole branżowej. Niestety z uwagi na pandemię otwarte imprezy i z dużym powodzeniem realizowane w naszej szkole otwarte projekty i formy warsztatowe musiały poczekać na bezpieczniejszy zdrowotnie czas. 

Współpraca przebiega na różnych płaszczyznach: udział rodziców w zakupie artykułów papierniczych, higienicznych dla przedszkolaków, domowe wypieki na obchodzone urodziny dzieci oraz klasowe imprezy, drobne upominki dla dzieci, słodycze i napoje. Rodzice uczestniczą we wspólnych wyjazdach np. z przedszkolakami do Ogrodu Zoologicznego w Płocku, a za pośrednictwem strony internetowej szkoły mogą podpatrywać różne formy aktywności ich pociech. Wychowawcy podkreślają zgodnie, że dobra współpraca z rodzicami opiera się na przepływie rzetelnych informacji i ujednoliceniu oddziaływań, dzięki którym możliwa staje się skuteczniejsza pomoc dzieciom, wygaszanie negatywnych emocji i zażegnywanie dziecięcych kryzysów.

Funkcjonujące od kilku lat spotkania rodziców w ramach Grupy Wsparcia są ważnym elementem bycia razem dla dzieci. 

Jestesmy otwarci na inicjatywy rodziców, a ich głos jest istotnym elementem naszych działań.

Data dodania: 2021-01-01 09:00:00
Data edycji: 2022-04-20 11:55:18
Ilość wyświetleń: 1108

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej